Trainingen bellen voor je business

Ik bied trainingen om te leren bellen of beter te leren bellen om je sales te vergroten en klanten effectief te woord te staan.

Inbound – outbound – offerte goed nabellen hoe doe je dat – acquisitie –
effectieve telefoongesprekken

Groepstrainingen en incompany workshops

Herken je dit? Je hebt een lijst met tien telefoonnummers en vol goede moed toets je het eerste nummer in. Met als resultaat: negen mensen konden je niet te woord staan en een persoon zei dat je het volgende week nog maar eens moet proberen. Precies als je al een andere afspraak in je agenda hebt staan.

  • Koud bellen of telefonische acquisitie is niet je core business, je doet het niet graag en het leidt zelden tot resultaat.
  • Een secretariaat of assistent lijkt een onneembare vesting om met de directeur, manager of voorzitter af te spreken.
  • Je telefoonteam is al wel bedreven in een verkoopgesprek, maar kan een training of peptalk goed gebruiken

In workshops en incompany trainingen leer ik je hoe je zelf succesvol kunt bellen. Vaak blijkt dat koud bellen leuker en eenvoudiger is dan het lijkt. En dat betekent: meer kans op succes.

Voor telefonische acquisitie geldt: je moet een lange adem hebben en veel tijd en aandacht besteden aan degene aan de andere kant van de lijn. Ik voer je mee met mijn verhalen en laat je ervaren met hoeveel plezier zakelijk telefoneren gepaard kan gaan. Bovendien deel ik talloze tips & tricks.
In de trainingen leer je meer over:

  • de voorbereiding
  • contact maken met klanten
  • een boodschap overbrengen
  • luisteren
  • houding
  • stemgebruik

Mijn aanbod: